Fuldtid Print

Vi søger en kundeservicemedarbejder til vores økonomiafdeling

Søger du et job, hvor kundeservice og lettere regnskabsopgaver er omdrejningspunktet? Et job, hvor du i tæt samarbejde med dine kollegaer altid leverer det bedste resultat og den bedste oplevelse for vores kunder? Så bliv vores nye kollega!


Vi har travlt og søger derfor endnu en medarbejder til vores økonomiafdeling, som sammen med tre tætte kollegaer har lyst til at sikre, at vores vikarer afregnes til tiden og at vores kunder altid kan få svar på spørgsmål.

Vi er på udkig efter en kundeservicemedarbejder til vores økonomiafdeling, som drives af at arbejde med lettere regnskabsopgaver, såsom timeopgørelser og lønberegninger, samt en oprigtig lyst til at yde en ekstraordinær kundeservice overfor både virksomheder og vikarer. Jobbet kræver, at man er detaljeorienteret og formår at holde mange bolde i luften, da opgaver typisk overlapper hinanden.

Hvad laver en kundeservicemedarbejder i en økonomiafdeling?

Umiddelbart er dette et godt spørgsmål, for stillingen er redefineret og en ny kombination af to – for os. Du vil derfor få mulighed for at præge din egen hverdag, som afdelingens eneste kundeservicemedarbjder, men følgende arbejdsopgaver vil være uundgåelige og danner derfor udgangspunktet for dit kommende job:

  • Indhente, efterregne og registrere vikarernes timer
  • Indberetter til offentlige myndigheder
  • Have tæt kontakt med vikarer
  • Besvarer spørgsmål fra vikarer og virksomheder omkring løn og afregning
  • Fakturering til vores kunder
  • En hel del ad hoc-opgaver i forbindelse med ovenstående, men også generelt for økonomiafdelingen

Hvad kræver det at arbejde med kundeservice i en økonomiafdeling?

  • Du skal være logisk tænkende og struktureret
  • Du skal have en forståelse for tal og du skal være god i MS Excel
  • Du skal ikke være bange for at snakke i telefon – tværtimod!
  • Du skal have en sund fornuft og turde stille spørgsmål til arbejdsgange
  • Du er stærk i både dansk og engelsk – skrift og tale
  • Du er yderst serviceminded
  • Du har engagement og motivation til at yde dit bedste

Arbejdstid

Stillingen er en fuldtidsstilling, hvor der arbejdes 37 timer om ugen mandag til fredag. Timerne kan fordeles fleksibelt i tidsrummet kl. 08.00 - 18.00. Mandage kan der være behov for en tidligere mødetid, nemlig kl. 07.00.

Du har råderum over dine egne timer, men i samspil med den øvrige økonomiafdeling, arbejder i sammen med frihed under ansvar. 

Tiltrædelse

Vores højeste ønske er, at stillingen allerede kan besættes fra d. 2. januar 2019 – eller hurtigst muligt herefter.

Vi venter dog gerne på den rette, den korte frist taget i betragtning, men afholder samtaler løbende.

Skynd dig derfor at få ansøgt, hvis du har interesse i stillingen.

Din kommende arbejdsplads

En helt almindelig arbejdsdag hos os stiller krav til hurtigt at kunne omstille sig og være klar, hver gang kunderne eller vikarerne har brug for os. Vi arbejder som et team, hvor vi hver især holder mange bolde i luften, så vi samlet, kan levere sublim service til vores kunder.

Lige i disse uger sker der en række større organisatoriske omstruktureringer, hvilket kun gør arbejdsdagen og fremtiden endnu mere spændende. Det lover vi!

Vi er et landsdækkende vikar- og rekrutteringsbureau, med afdelinger i hele landet. På kontoret, i hjertet af København, hvor du kommer til at operere fra, er den en gennemtrængende god og personlig stemning og vi står altid klar til at hjælpe hinanden. Vi arbejder målrettet på at gøre virksomheden til verdens bedste arbejdsplads – og vi gør alle vores bedste for at bidrage positivt til de førnævnte omstruktureringer, som vi glæder os meget til!

Vil du være vores nye kollega? 

 

For at søge stillingen kan du oprette en profil på vores hjemmeside https://ramsdalpt.peopletrust.dk/candidate/ og tilføje dit CV og ansøgning. Du kan også sende os en videoansøgning eller dit CV med billede til karriere@profilmatch.dk mærket "Kundeservice".

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tanja Dybdal på 81 10 34 27.

Bemærk at jobannoncen løbende genindrykkes på diverse jobportaler. Dette er udelukkende udtryk for, at rekrutteringsprocessen ikke er afsluttet, og ikke at den er startet forfra.