Fuldtid Print

Transitionsspecialist til overflytning af lager

For vores kunde, Normal i Horsens, søger vi lige nu en administrativ ressource, der skal hjælpe med at overflytte data fra et tidligere lager til et nyt.

 

Jobbet som transitionsspecialist

Normal er ved at overflytte alle varer fra deres gamle lager til et nyt, større og mere moderne – og det er her, du kommer ind i billedet!

 Primært vil jobbet bestå i systemmæssigt at håndtere flytning af varer fra vores gamle systemer til vores nye systemer på det nye lager. Opgaven foregår i samarbejde med Logistik & Indkøb ved Normal, det gamle lager samt det nye lager, og der vil dermed være en bred berøringsflade i organisationen. Du skal derfor være parat til at taste en stor mængde data i Excel, Dynamics NAV og Wamas. Du skal være detaljeorienteret, følge hver en forsendelse til døren og håndtere eventuelle afvigelser eller fejl.

Personlige egenskaber

I jobbet vil der være et udpræget behov for, at informationer og data bliver videregivet korrekt og håndteret på en måde, så forskellige interessenter kan drage nytte af dem. Hver del af processen afhænger af detaljesans og præcis information. Der arbejdes med store dataset, i to forskellige systemer, og varerne der bliver sendt, sendes i flere forsendelser. Netop på baggrund af dette, er det vigtigt, at du:

  • Har gode evner for kommunikation
  • Har evner til håndtering af pivot og I-opslag
  • Kan holde mange bolde i luften på én gang
  • Har en høj stresstærskel og fokuseret tilgang.

Krav til kompetencer – kort og godt

For at kunne varetage de mange opgaver forventes det, at du:

  • Er kompetent i forskellige systemer og god til at holde overblik
  • Er kompetent i Excel – særligt pivot og l-opslag
  • Har kendskab til NAV
  • Er arbejdsom og klar på manuel indtastning i forskellige systemer
  • Er logisk tænkende og god til at se sammenhænge i flows
  • Er en god kommunikator, både internt såvel som eksternt.

Ansøgningsfrist og tiltrædelse

Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter den rigtige kandidat, når denne er fundet. Jobbet er som udgangspunkt frem til uge 39/40. Der vil være oplæring i juni og juli, hvorefter det forventes, at man er selvkørende fra august og frem.

En virksomhed i vækst

Normal åbnede den første butik i Silkeborg i april 2013. Siden er det gået stærkt og i dag har de mere end 85 butikker rundt omkring i Danmark. Desuden åbnede de Deres første butik uden for landets grænser i juni 2017, hvor dørene blev slået op i Kristiansand i Norge. I januar 2018 åbnede de Deres første butik i Malmø i Sverige og i maj 2018 åbnede de den første Normal-butik syd for landets grænser, nærmere betegnet i Holland.

Vil du med på rejsen?

Hvis du ønsker at blive en del af en succesfuld virksomhed i kraftigt vækst, så send din ansøgning og dit CV til Ramsdal Profil Match’ salgsdirektør John Sylvester på js@ramsdalgruppen.dk.

Har du spørgsmål til stillingen kan John Sylvester træffes på 42174660.


Vi ser frem til at høre fra dig!