Fuldtid Print

Løn- og regnskabsassistent – som elsker tal!

Vi har travlt og søger derfor endnu en medarbejder til vores økonomiafdeling, som sammen med sin 5 kollegaer har lyst til, at sikre at vore dygtige vikarer afregnes rigtig løn til tiden. I Københavns latinerkvarter bliver du del af et team på 20 medarbejdere, med hektisk tempo og smil på læben. Her fejres succeser med hænderne over hovedet.

 

Vi er et landsdækkende vikar- og rekrutteringsfirma med 17 års succes på bagen. Stærke værdier og et tæt samarbejde, hvor "kunden er kongen", har bragt os frem i førerposition, når det drejer sig om et højt kvalitetsniveau. Indenfor det ufaglærte, faglærte og administrative område hjælper vi vore kunder med at optimere deres forretningsmuligheder, når de har udsving i aktivitetsniveauet.

En helt almindelig arbejdsdag hos Ramsdal Profil Match stiller krav til hurtigt at kunne omstille sig og være klar, hver gang kunderne eller vikarerne har brug for os. Vi arbejder som et team, hvor vi hver især holder mange bolde i luften for, at vi samlet, kan levere sublim service til vores kunder.

Vi er på udkig efter en løn- og regnskabsassistent, som elsker at arbejde med tal, MS Excel, timeopgørelser, bogføring og lønberegninger. Din evne til at være detaljeorienteret og struktureret er unik. Din stolthed over altid, at give vikaren den rigtige løn og kunden den fejlfri faktura, ligger dybt i dig.

Arbejdsopgaverne er mangfoldige:  

  • Indhente, efterregne og registrere vikarernes timer
  • Sætte dig ind i hvilken overenskomst, lønnen skal beregnes efter
  • Køre løn i lønsystem samt formidle data til offentlige myndigheder
  • Lettere bogføring- og afstemningsopgaver
  • Kontakt til kunder og vikarer vedr. løn- og fakturaspørgsmål
  • Udarbejdelse af div. rapporter til både internt og eksternt brug
  • En hel del ad hoc. opgaver i forbindelse med ovenstående

Du kan genkende dig selv i nedenstående punkter:  

  • Du har enten tidligere afregnet løn til timelønnede medarbejdere, eller du har en regnskabs-/økonomimæssig baggrund, som kan danne grundlag for oplæring i at lave løn
  • Du har mindst 2-3 års erfaring i en økonomifunktion
  • Du er rutineret IT bruger – og er fortrolig med Microsoft Office-pakken - især Excel
  • Mange af vores vikarer er engelsktalende, det er derfor vigtigt, at du taler og skriver engelsk uden besvær
  • Du taler og skriver flydende dansk
  • Du er yderst serviceminded og ærekær
  • Du har engagement og motivation til at yde dit bedste

Du tilbydes:  

  • Et varieret job med gode udviklingsmuligheder og fantastiske kollegaer
  • Et job i et uformelt arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og sejre fejres!
  • En arbejdsplads, hvor vi sætter en stolthed i at overgå kundens forventninger
  • Gode muligheder for at arbejde selvstændigt, men alligevel i et teamwork med dygtige kollegaer
  • Løn efter kvalifikationer og pensionsordning
  • Muligheden for at smage mange forskellige slags hjemmebag :-)

Arbejdstid: En fuldtidsstilling hvor der arbejdes 37 timer om ugen mandag – fredag, som fordeles i tidsrummet kl.8.00-18.00.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt  

Ansøgningsfrist: 31. maj 2018

Vi behandler løbende indkomne ansøgninger. Finder vi vores nye medarbejder inden udløbet af den angivne ansøgningsfrist, venter vi ikke med at ansætte vores nye kollega. Så send gerne ansøgningen hurtigst muligt.

Interesseret? Send din ansøgning og CV samt billede – mærket "Løn- og regnskabsassistent” til martha.ans@profilmatch.dk. Samtaler afholdes løbende.

Mangler du oplysninger omkring jobbet, som ikke fremgår af stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte Martha Irving på tlf. 8110 3425.