Fuldtid Print

Finansbogholder til Recover Nordic

Recover Nordic søger en dygtig og selvkørende Finansbogholder til deres hovedkontor i Hvidovre. Du kommer til at indgå i en økonomiafdeling på seks kolleger hvor du bliver del af den daglige økonomistyring og aktiv deltager i månedsafslutningerne.

 

Du tilbydes fleksibilitet og selvstændighed

I Recover Nordic kommer du til at arbejde sammen med åbne, kompetente og engagerede kolleger i et miljø, hvor idéer og kreative løsninger bydes velkomne. De har modet til at afprøve det umulige og arbejder hårdt for at yde Danmarks bedste skadeservice.

Du tilbydes attraktive og trygge ansættelsesforhold, som inkluderer fleksibilitet ift. arbejdstider, løn efter kvalifikationer, et godt og dynamisk arbejdsmiljø samt god og konstruktiv ledelse som løbende udvikler og uddanner deres medarbejdere på alle niveauer.

Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Afregning og indberetning af moms
  • Afstemning af balancekonti
  • Ansvarlig for huslejer og deposita
  • Afstemning og opfølgning på anlægsaktiver
  • Finansbogføringer
  • Periodiseringer/hensættelser
  • Deltagelse i månedsregnskaber og årsregnskaber
  • Udarbejde materiale til revisionen
  • Ad hoc-opgaver

Udover dine primære opgaver, vil du også samarbejde med og supportere det øvrige økonomiteam.

Positiv og struktureret

Vi forventer, at du har en relevant grundlæggende uddannelse samt arbejdserfaring som finansbogholder. Du trives i et dynamisk miljø, hvor der er mange bolde i luften, har gode generelle IT-kompetencer og er rutineret bruger af Excel. Erfaring med Navision 2015 vil være en fordel.

Du arbejder selvstændigt og sætter en ære i, at følge dine opgaver til dørs. Som person er du positiv, serviceminded, struktureret og fleksibel. Du trives godt i en rolle med en bred kontaktflade på tværs af organisationen.

Der er tale om en fast stilling.

Recover Nordic

Recover Nordic er Nordens største skadeservice-koncern med 1800 ansatte – heraf 280 dedikerede medarbejdere i Danmark. Døgnet rundt hjælper de forsikringsselskaber og deres kunder, det offentlige, boligselskaber samt offshore og industrier med skadestop og genopbygning efter brand-, indbruds-, storm- og vandskader, værdiredning mv.

I virksomheden er der en helt særlig jargon, som kommer fra en utrolig humoristisk intern forståelse, en masse smil og godt humør, samt en holdning til, at begge ben skal være solidt plantet på jorden.

Ansøgning og opstart

Send ansøgning og CV på mail med emnet "Recover" til karriere@profilmatch.dk. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag – vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist

7. september 2018. Yderligere information fås hos Tanja Dybdal på telefon 81 10 34 27.